Topdesk support
Support – Spørg os om alt, vi er her for at hjælpe dig – TOPdesk
Vi nørder med at løse ting, så spørg vores TOPdesk support om alt. Du kan bruge vidensbasen, anmode om ekstern support eller ringe direkte.
TOPdesk software – Bedre support, glade kunder
Bedre support, glade kunder. Få dine serviceafdelinger til at arbejde sammen. Skab forbindelse til kunderne og overgå deres forventninger hver eneste gang.
Gør din servicelevering ubesværet og dine kunder glade! Vi er her for dig med TOPdesk service management software – og vores eksperter.
Kom i kontakt med vores lokale kontorer – TOPdesk
Kontakt – Kom i kontakt med vores lokale kontorer – TOPdesk
Besøg vores support side. En lokal branch. Lige fra salg til HR, det er let at komme i kontakt med den rigtige person. Du skal blot kontakte nogen på …
Vi vil meget gerne høre fra dig. Uanset om du har et spørgsmål til vores produkt, ønsker at blive partner eller vil kontakte et af vores TOPdesk kontorer.
Serviceportal – Bedre support, glade kunder – TOPdesk
Serviceportalen er en vidensbase, en webshop og en kundeportal samlet i én. Det er stedet, hvor kunderne kan finde alt det, de har brug for.
Lad os forbedre dine services – Om TOPdesk
Om TOPdesk – Lad os forbedre dine services
Hos TOPdesk tilbyder vi en Service Management-løsning, der kombinerer et ready-to-use værktøj med dedikerede interne eksperter.
Feature oversigt – Bedre support, glade kunder – TOPdesk
TOPdesk har alle de features, du har brug for, til at optimere din servicelevering. Fra grundlæggende ITSM-features og Facility Management til Multi-channel …
TOPdesk har alle de features, du har brug for, til at optimere din servicelevering. Fra grundlæggende ITSM-features og Facility Management til Multi-channel support.
Dashboard & Rapportering – Bedre support, glade kunder
Dashboard & Rapportering – Bedre support, glade kunder – TOPdesk
Vidste du, at du nemt kan integrere TOPdesk med de mest anvendte Business Intelligence-tools som Power BI og Odata? Det er nemt at komme i gang.
TOPdesks dashboard og rapportering gør det nemt at visualisere effektiviteten. Det giver hurtigt et klart overblik over din servicelevering.
Kundecases – Bedre support, glade kunder – TOPdesk
Få inspiration fra det virkelige liv fra servicedesk teams, der minder om dit. Se hvordan andre opnåede succes med TOPdesk, og lær hvordan du kan følge i …
Få inspiration fra det virkelige liv fra servicedesk teams, der minder om dit. Se hvordan andre opnåede succes med TOPdesk, og lær hvordan du kan følge i deres fodspor.
Konsulentbistand – Bedre support, glade kunder – TOPdesk
Ved hjælp af best practices hjælper vores lokale TOPdesk konsulenter dig med at få en succesfuld servicelevering.
Omnichannel support – Problemfri kundeoplevelser – TOPdesk
TOPdesk omnichannel support giver dine kunder mulighed for at kontakte din servicedesk på hver deres måde. Dine berøringspunkter er forbundet, …
Lad kunder kontakte dit servicedesk – lige meget hvordan de vil gøre det. TOPdesk leveres med effektive, brugervenlige omnichannel supportløsninger.
Keywords: topdesk support